Szanowni Państwo,
Od 02.09.2024 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków – poniżej szczegóły:
– Zamówienia na WRZESIEŃ 2024 należy złożyć maksymalnie do 06.09.2024 (po tym terminie nastąpi blokada zamówień na ten miesiąc).
Zamawianie posiłków do 06.09. jest możliwe do godz. 20:00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłków.
Po tym terminie będą Państwo mieli tylko możliwość anulowania zamówionych posiłków do godz. 23:59 dnia poprzedzającego wydanie posiłku.
– Zamówienia na PAŹDZIERNIK oraz kolejne miesiące należy składać maksymalnie do 25 dnia miesiąca na miesiąc kolejny (po tym terminie nastąpi blokada zamówień), np.: zamówienia na PAŹDZIERNIK składamy do 25.09., na listopad do 25.10. itd.
Niezmiennie anulowanie posiłków będzie możliwe codziennie do godz. 08:00 w dniu wydania posiłku.
Na pierwsze 5 dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 30 zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne zamówienie.
(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie 30zł)
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Pobierz aplikacje:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl