Szanowni Państwo,

Od 02.09.2024 r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Zamówienie i anulowanie na wrzesień:
Zamówienie posiłków na pierwszy tydzień działania systemu jest możliwe z dnia na dzień do piątku 06/09/2024.

Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 23.59 w dniu poprzedzającym wydawanie posiłku.
Od kolejnego tygodnia w aplikacji będzie obowiązywało ZAMAWIANIE TYGODNIOWE:
zamówień obiadów dokonują Państwo maksymalnie do czwartku (do końca dnia) na cały najbliższy tydzień. Po tym terminie (od piątku) nastąpi blokada zamówień na kolejny tydzień.
Przykład: posiłki na tydzień 09-13.09. zamawiamy do czwartku 05.09. – od piątku 06.09. nastąpi blokada zamówień na kolejny tydzień. W kolejnych tygodniach będzie obowiązywała taka sama zasada składania zamówień (do czwartku na tydzień kolejny).

Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 23:59 w dniu poprzedzającym wydawanie posiłku.

Można także złożyć zamówienia na cały miesiąc z góry, z możliwością późniejszego anulowania.

Płatności należy dokonywać do 15. dnia każdego miesiąca za posiłki zamówione w poprzednim miesiącu (płatność z dołu) na podstawie otrzymanego w systemie rozliczenia.
Przykład: rozliczenie za posiłki zamówione we wrześniu 2024 otrzymają Państwo na początku października z terminem płatności do 15.10.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką

  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl